Sunday

Tercipta Hatiku

Manusia boleh berubah, awak merubah saya. 
Senyuman terpancar di wajah kini awak sudah tiada. 
Senyum kini menjadi hambar, redha menemani.

This Time for Real

Never trust the words.
Never believe in promises.

Because...

Words are made to lie.
Promises are made to be broken.

Empty

Memang tak boleh nak lari dari orang yang sebegini.
Namun bila kita susah tiada siapa pun yang datang hulurkan bantuan
termasuk orang yang paling dekat dengan kita, bertapa hinanya rasa.
Aku sedar aku ada banyak kekurangan dalam diri, aku ngaku
tapi aku betul-betul tak sangka orang yang paling dekat dengan aku pun tak makan tangisan rayuaan ku untuk hulurkan bantuan 

ketika aku sentiausi betul-betul memerlukan bantuan, sedihnya rasa.

Meminta bantuan sama macam membuka aib diri sendiri.

Missing

Menangis bukan berarti lemah namun terkadang ingin mengeluarkan
semua beban yang sudah terlalu lama menyiksa kita.


Maafkan saya.

Friday

Air Mata

Air mata kadang kala lebih istimewa daripada senyuman,
kerana senyuman boleh dberikan kepada sesiapa sahaja,
tetapi tangisan hanya dtitiskan untuk orang yang tersayang,

Hargailah mereka yang menitiskan air mata untuk anda.

Thursday

Kisah

Kadang kadang kita dah ada orang yang kita sayang tapi 
kadang-kadang jugak kita akan rindu orang yang pernah kita sayang. 
Sangat menyakitkan.

Wednesday

Harapan

Harapanku agar CINTA ini tak akan pernah pudar.

Sunday

Retak Hatiku

Hadir dengan memberi madah-madah cinta dan janji manis mu
Bila perlu cari dan bila tak terus buat saya seperti tak wujud
Kalau macam tu warna dan corak yang wak beri pada saya
Saya rasa dulu dan sekarang macam tak da bezanya


Saya tak minta ia terjadi, cuma saya perlu bersedia
Bersedia untuk merentasi hukuman kegagalan seksaan cinta

Saya tak pernah menyerah, cuma awak yang tak berjuang
Semua orang ada impian yang sama kalau bercinta
Saya tak sanggup dikecewakan lagi buat kali kedua

Maafkan saya. Terabai, diabai so bai bai.

Feelings

Ohh God.
I really miss her now, miss her so so so much. I Love this feelings.
I never feel like this before. How's she? Is she miss me too? 
Is she know that I really and extremely love her? 
Is she love me too like I love her?
She is the person that I really care about after my family.
I hope me and her are destine to live together, forever.
And I hope she'll never ever forget me.
Last words for you ma girl.
I LOVE YOU VERY VERY MUCH, Only God know how much I love you.

Memori Cinta Luka

Sometimes the memories are worth the pain.
I think its time to let you go and that is hard to do 

because part of me will be in love with you for the rest of my life.
Maybe terlalu awal lagi kot, sokaaay.
Hope takdir still ada untuk aku dan dia, patah semangat and give up tidak sekali k
erana AWAK target saya sepanjang hidup saya.

Ping Busuk

Perkara yang paling aku benci ditipu dan tertipu.

Indah Cintaku

Ku ingin kau tahu, ku ingin kau selalu dekat denganmu setiap hariku sudahkah kau yakin untuk mencintaiku ku ingin hanya satu tuk selamanya ku tak melihat dari sisi sempurnamu tak peduli kelemahanmu yang ada aku jatuh cinta karena hatimu cintaku tak pernah memandang siapa kamu tak pernah menginginkan kamu lebih dari apa adanya dirimu selalu cintaku terasa sempurna karena hatimu selalu menerima kekuranganku sungguh indah cintaku sudahkah kau yakin untuk mencintaiku ku ingin hanya satu tuk selamanya.

Tuesday

Terlanjur Menyintai Mu

Yang terjadi tetap terjadi, kelu tidak terkata

Hanya Satu Persingahan

Tidak mampu berdiri teguh lagi, berhenti berharap